Przejdź do głównej zawartości

Wesołych Świąt!


Hejulka Kochane Sakurki! UwU
Wczoraj odbyła się koronacja i podpisanie Awataryjnej konstytucji. Dziękuje wam za to, że ja też mogłam być koronowana! Ale wracając, chciałabym zlożyć wam życzenia, a zarazem przeprosiny dlatego, że na Sakurze nie było posta w weekend! Musicie mi to wybaczyć.

Ale wracając, mam nadzieję, że dzisiejszą wigilie spędzicie cudownie. Wraz z rodziną i przyjaciółmi! Oby los w nowy rok się do was uśmiechnął. Znalezienia prawdziwej miłości, nowych przyjaciół. Wszystko, o czym marzyliście... Wesołej wigilii i Świąt Bożego Narodzenia!

- Życzy Oliwia i Trumna. ❤

Narazie Kochani!


Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Tutaj Anastasia i chciałabym się spytać o współpracę. Mój blog to https://anastejszynawataria.blogspot.com Dziękuje i życzę wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*HIT!* Nowy sposób na G - Zdobądź wiele G w krótkim czasie!

Hejulka Kochani! Dzisiaj odkryłam nowy sposób na Goldy! Zapraszam do oglądania. A więc, musicie wejść na Awatarie. Pod okienkiem z grą będzie takie coś: Person ID. Kopiujecie te ID. Ok, macie już wasze ID. Teraz musicie mieć ten link: https://nk.pl/#gry-online/awataria?location=mail_page&source=mail_inv&ref=person.podajnaglownekonto&nk_invtoken=person.podajnafejkowe Oto jest szablon. Będzie nam potrzebny. W miejsce ,,Podaj na główne konto'' wklej te ID. Najlepiej zapiszcie to sobie w notatniku. Potem, robicie NOWE konto na jakimś mejlu. Polecam ten mejl:  http://www.20minutemail.com/ Wchodzicie z nowego konta na Awe, kopiujecie te ID, wklejacie do notatnika I SZYBKO WYCHODZICIE. Ok, teraz wklejacie w pole ,,podaj na fejkowe'' te ID z multikonta. Jak już wypełniliście URL to wchodzicie na nie. Normalnie tworzycie postać itp. A teraz, jak zalogujecie się na główne i odpalicie główne, wyskoczy

Czy kluby były dobrym pomysłem?

Hejo Kochani! (ah, w końcu to mogłam napisać) Stęskniliście się? Nie? Trudno. Ale i tak ciesze się, że ktoś o mnie pamiętał, i wie, że istnieje. :) A więc, dzisiaj powiem wam moją opinie o klubach... Podam wam plusy, i minusy. Wszystko musimy ładnie, i estetycznie opisać.  A więc, do klubu się dostajemy poprzez złożenie wniosku lub otrzymanie zaproszenia. Jeśli się zgodzimy, lub założyciel/pomocnik nas zatwierdzi dostaniemy o tym informacje. Pomocnik i założyciel najprawdopodobniej przyjdzie do nas i zacznie mówić o zasadach, lub karze przeczytać wiadomości klubowe. Główną atrakcją w klubach jest możliwość kupna ubrań. Ich wykonanie jest bardzo dobre, i można z nimi zrobić bardzo ładną stylizacje. Najbardziej z tego wszystkiego lubię własnie rajstopy, z którymi stworzenie kompozycji jest znacznie prostsze. Jak widzicie, walutą są różowe diamenty, za które można dokonać zakupu rzeczy, która nas interesuje... O ile została ona odblokowana przez przywódce. Diamenty możemy jak na razie zar

Awataria - Czyli jak utrudnić sobie rozgrywke.

Hejulka moje kochane sakurki! >///< Tak, zrezygnowałam z tych gwiazdeczek i innych duperelek na początku posta. Zostają tylko GIF-y. Do odwołania. A więc chciałam napisać posta, i myślałam chyba pół godziny, o czym napisać ( i co nie jest związane z dramą z tematyką AKI ). I wpadłam na ten pomysł. Pragnę wam przedstawić 5 sposobów na urozmaicenie rozgrywki na Awatarii. Życzę miłego czytania. 1. Brak możliwości kupna przedmiotów do warsztatu. Chyba każdy kiedyś kupił przynajmniej jedną rzecz do zadania za złote monety. Dla mnie, jest to straszne ułatwienie. Polecam postawić sobie wyzwanie NIE KUPYWANIA rzeczy do warsztatu, tylko zdobywać je samodzielnie, i prosić łaskawych sąsiadów o pomoc. Takie proste wyzwanie, a tak cieszy! 2. Ograniczenie sposobu na 10 g. Kto nie robił sposobu na 10 g. Niech rzuci kamieniem! Sposób znany nam wszystkim pozwala nam doładować 10 g. Całkowicie za darmo, co jest w pewny sposób oszustwem. Wyzwaniem było