Przejdź do głównej zawartości

*HIT!* Nowy sposób na G - Zdobądź wiele G w krótkim czasie!


Hejulka Kochani!
Dzisiaj odkryłam nowy sposób na Goldy!

Zapraszam do oglądania.

A więc, musicie wejść na Awatarie. Pod okienkiem z grą będzie takie coś:


Person ID. Kopiujecie te ID.

Ok, macie już wasze ID. Teraz musicie mieć ten link:


Oto jest szablon. Będzie nam potrzebny.

W miejsce ,,Podaj na główne konto'' wklej te ID. Najlepiej zapiszcie to sobie w notatniku.

Potem, robicie NOWE konto na jakimś mejlu.

Polecam ten mejl: http://www.20minutemail.com/

Wchodzicie z nowego konta na Awe, kopiujecie te ID, wklejacie do notatnika I SZYBKO WYCHODZICIE.

Ok, teraz wklejacie w pole ,,podaj na fejkowe'' te ID z multikonta.

Jak już wypełniliście URL to wchodzicie na nie.

Normalnie tworzycie postać itp.

A teraz, jak zalogujecie się na główne i odpalicie główne, wyskoczy wam to:


I tak na prawdę to tyle.

Sposób został wynaleziony przez: https://www.youtube.com/watch?v=4OxGvrvStU8

Do zobaczenia dziubaski! Miłego zarabiania.


Komentarze

  1. Dziekuje hehe :D Pozdrawiam lifehack poland :) Jak twoim zdaniem to masz lepiej przetłumaczone niz ja XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ty to lepiej wytłumaczyłeś. Pozdrawiam. ^-^

      Usuń
    2. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  2. Nastepnym razem nie pisz że to ty odkryłaś ten sposób tylko Lifehack. Chujowo to wygląda jesli twierdzisz że odkryłaś nowy sposób na G poczym dajesz link do źródła. Nie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak na prawdę to tyle.

      Sposób został wynaleziony przez: https://www.youtube.com/watch?v=4OxGvrvStU8

      Do zobaczenia dziubaski! Miłego zarabiania.

      Czytaj post. :)

      Usuń
    2. "
      Hejulka Kochani!
      Dzisiaj odkryłam nowy sposób na Goldy!" XD
      To ładnie

      Usuń
    3. Bo odkryłam. Oglądając jego film.
      Przecież podałam źródło skąd jest ten sposób.

      Goldluck lub inny użytkowniku, proszę, nie pogrążaj się.

      Usuń
    4. Skąd informacje że to ja? Dopiero przeczytałam post. Radzę zastanowić się co i o kim piszesz :) Tyle krytykujesz, a to ty z anonima pisałaś na akio obraźliwe komentarze. Nie pozdrawiam, Goidluck.

      Usuń
    5. Tak, tak, pisałam obraźliwe komentarze. Mhm.

      Zacznijmy od tego, że ja Cie obrażam tylko, gdy TY zaczniesz mnie obrażać. Nawet ludzie nie połączeni z żadnym blogiem są twoimi ,,ofiarami'' A wiem, jak ludzi obrażasz, bo niektórzy wysyłali mi screeny.

      Nie wiem, dlaczego Midorme nic z tym nie robi. Minus dla niej.

      Usuń
  3. ty tego jebana kurwo nie odkrylas tylko ktos inny to co pierdolisz ze to ty ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sposób nie jest wcale szybszy, wolę stary. Zrobienie 50G na starym sposobie zajmuje mi 5 minut, a na tym 7/8 min. Jak do starego sposobu zna się lifehacki jak robić to szybciej to wiadomo, że woli się na starym sposobie robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słucham? ja robie w nowym sposób pozatym na nowy sposób mi szybko idzie
      Wiec jak ci szybko idzie na stary to rób stary a jak szybciej leci na nowy to rób.
      Mi na stary to zajmowalo mi 5 min ;/ a na nowy lepiej robie. wiec

      Usuń
    2. hej,wiem ze data jaki byl ten stary sposob?

      Usuń
  5. nie podoba mi sie !

    OdpowiedzUsuń
  6. czy mogę robić konta jedno za drugim, bez logowania sie na swoje za każdym razem?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  9. KIEDY KLIKAM NA TEN LINK TO PRZENOSI MNIE DO NK NA MOJE KONTO ZWYKŁE

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobiłam dokładnie tak samo jak napisałaś i nic się nie udało:((

    OdpowiedzUsuń
  11. Boze jak ty to gownianie wytlumaczylas...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja sama korzystam z tego sposobu na zdobycie G w Awatarii https://freehackpl.com/awataria-hack/
    bardzo dobra opcja :) Miłego grania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  13. Nie działa mi :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Chcesz kody do Awatarii na G ? Najnowsze zawsze są tutaj: https://freehackpl.com/awataria-hack

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga podane wyżej linki to OSZUSTWO i naciąganie na płatne SMS, nie klikać, nic nie działa! Stracicie kasę

      Usuń
  15. Hejka :) Jeśli ktoś potrzebuje kody by uzyskać sporo G to zapraszam tutaj:
    https://freehackpl.com/awataria-hack/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej :) Jeśli ktoś potrzebuje:

    - DUŻO G

    to na tej stronie poniżej można go łatwo zdobyć

    https://freehackpl.com/awataria-hack/

    korzystam od jakiegoś czasu z tego sposobu i polecam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe jak niby skoro Awy juz nie ma XDDD ciagnij

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Czy kluby były dobrym pomysłem?

Hejo Kochani! (ah, w końcu to mogłam napisać) Stęskniliście się? Nie? Trudno. Ale i tak ciesze się, że ktoś o mnie pamiętał, i wie, że istnieje. :) A więc, dzisiaj powiem wam moją opinie o klubach... Podam wam plusy, i minusy. Wszystko musimy ładnie, i estetycznie opisać.  A więc, do klubu się dostajemy poprzez złożenie wniosku lub otrzymanie zaproszenia. Jeśli się zgodzimy, lub założyciel/pomocnik nas zatwierdzi dostaniemy o tym informacje. Pomocnik i założyciel najprawdopodobniej przyjdzie do nas i zacznie mówić o zasadach, lub karze przeczytać wiadomości klubowe. Główną atrakcją w klubach jest możliwość kupna ubrań. Ich wykonanie jest bardzo dobre, i można z nimi zrobić bardzo ładną stylizacje. Najbardziej z tego wszystkiego lubię własnie rajstopy, z którymi stworzenie kompozycji jest znacznie prostsze. Jak widzicie, walutą są różowe diamenty, za które można dokonać zakupu rzeczy, która nas interesuje... O ile została ona odblokowana przez przywódce. Diamenty możemy jak na razie zar

Awataria w 2012/2013 roku. - Czy była lepsza?

【☆】★【☆】★【☆】★【☆】★【☆】 【☆】★【☆】★【☆】★【☆】★【☆】 Witajcie kochani! Ze względu na to, że pisanie o ciągłych nowinkach jest najzwyczajniej  nudne , postanowiłam napisać posta o starej Awatarii. Tego typu notka jest dość popularna wśród blogerów, jednakże nie mam niestety aktualnie wielkiej weny twórczej. Zapraszam do lekturki :) 1. Ekran ładowania. http://awatariamagia.blogspot.com/2015/02/awataria-kiedys.html Jak widzicie, był on inny niż aktualnie. Nie było nudnych 3 komiksów, tylko prosty i ładny ekran ładowania. Pokazywał on główny cel Awatarii - zdobywanie miłości, przyjaciół, dekorowanie mieszkania oraz organizowanie imprez. Aktualnie, teraz jest sama nienawiść oraz spam w wydarzeniach, który jest według mnie niepotrzebny. (przykład: Trumna nikimmmmmmm) Fun fact: na dole pokazywały się także rady dla początkujących :) 2. Sposób wymiany. http://dzisiejszaawataria.blogspot.com/2017/03/dawna-awataria.html Tak prezentowała się wymiana w nasz