Przejdź do głównej zawartości

Awataria - Najdroższe i najtańsze twarze!


Hejo Kochane sakurki! >////<

Przez ostadni tydzień mój humor, chęci do dalszego życia zanikły. Twraz już się czuje lepiej, więc przychodze do was z postem!

Dzisiaj wam pokaże najtańsze i najdroższe wyglądy na Awatarii! Miłej lektury życze.

~ Najtańsze ~

1. Za S

2. Za G

Tak prezentują się twarze za najmniejszą sumę pieniężną.
Pierwsza twarz za S... Wygląda ciekawie. Tak naprawde, nazwałabym to ,,Nawiedzona dziewczynka''. Poprostu ta twarz powoduje u mnie jakiś... Niepokój?

Za to twarz za G wygląda ładnie! Postanowiłam zrobić czarnoskórą kobietę.
Twarz wygląda typowo, ale chciałam żeby każde twarze były ładne (Co bardzo nie wyszło, ale oki) 

Twarz za S oceniam na mocne 2/10, a tą za G oceniam na 9/10

~ Najdroższe ~

1. Za S

2. Za G

 A więc...
Twarze są... Bardzo ciekawe.
W nich wykorzystałam włosy ślubne (które są najdroższe)
Pierwsza twarz za S jest po prostu brzydka.
Jakieś... Brwi krzaki, sowie oczy i usta, jakby powiększanie ust Godlewskiej się nie powiodło!
Z twarzą za G jest już odrobine lepiej. Nie wygląda ona tragiczie. Nawet mogłaby być noszon przeze mnie, gdyby nie te cienie i strasy (które i tak można zmienić).
A więc, stylizacje za S oceniam na 1/10, a za G oceniam na 4/10

Podobał wam się post?
Napiszcie swoją opinie w komentarzu!
A więc, narazie!

Komentarze

  1. witajcię kohane sakurki ! :* :* >///< * pszesuwa delikatnię renkom po ódzię rozpoczynajonc swom trasę ąd kolana aż po sam narzond rozrądczy *

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz może kiedy będzie event?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze niewiadomo. Ale jak pojawi się u Rosjan, to u nas tydzień pózniej (lub troche wcześniej)

      Usuń
    2. Oliwia, przeciez nie wiesz kiedy sie pojawi event XD

      Usuń
    3. Zamknij ryj, czy ty musisz byc wszedzie?

      Co do twarzy najdlozszej za S to nienjest bfzydka a charakterystyczna jak urosjan ;) a pozatym w twqrzy najdrozszej za G te oczy co masz nie sa najdrozsze...

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*HIT!* Nowy sposób na G - Zdobądź wiele G w krótkim czasie!

Hejulka Kochani! Dzisiaj odkryłam nowy sposób na Goldy! Zapraszam do oglądania. A więc, musicie wejść na Awatarie. Pod okienkiem z grą będzie takie coś: Person ID. Kopiujecie te ID. Ok, macie już wasze ID. Teraz musicie mieć ten link: https://nk.pl/#gry-online/awataria?location=mail_page&source=mail_inv&ref=person.podajnaglownekonto&nk_invtoken=person.podajnafejkowe Oto jest szablon. Będzie nam potrzebny. W miejsce ,,Podaj na główne konto'' wklej te ID. Najlepiej zapiszcie to sobie w notatniku. Potem, robicie NOWE konto na jakimś mejlu. Polecam ten mejl:  http://www.20minutemail.com/ Wchodzicie z nowego konta na Awe, kopiujecie te ID, wklejacie do notatnika I SZYBKO WYCHODZICIE. Ok, teraz wklejacie w pole ,,podaj na fejkowe'' te ID z multikonta. Jak już wypełniliście URL to wchodzicie na nie. Normalnie tworzycie postać itp. A teraz, jak zalogujecie się na główne i odpalicie główne, wyskoczy

Czy kluby były dobrym pomysłem?

Hejo Kochani! (ah, w końcu to mogłam napisać) Stęskniliście się? Nie? Trudno. Ale i tak ciesze się, że ktoś o mnie pamiętał, i wie, że istnieje. :) A więc, dzisiaj powiem wam moją opinie o klubach... Podam wam plusy, i minusy. Wszystko musimy ładnie, i estetycznie opisać.  A więc, do klubu się dostajemy poprzez złożenie wniosku lub otrzymanie zaproszenia. Jeśli się zgodzimy, lub założyciel/pomocnik nas zatwierdzi dostaniemy o tym informacje. Pomocnik i założyciel najprawdopodobniej przyjdzie do nas i zacznie mówić o zasadach, lub karze przeczytać wiadomości klubowe. Główną atrakcją w klubach jest możliwość kupna ubrań. Ich wykonanie jest bardzo dobre, i można z nimi zrobić bardzo ładną stylizacje. Najbardziej z tego wszystkiego lubię własnie rajstopy, z którymi stworzenie kompozycji jest znacznie prostsze. Jak widzicie, walutą są różowe diamenty, za które można dokonać zakupu rzeczy, która nas interesuje... O ile została ona odblokowana przez przywódce. Diamenty możemy jak na razie zar

Awataria - Czyli jak utrudnić sobie rozgrywke.

Hejulka moje kochane sakurki! >///< Tak, zrezygnowałam z tych gwiazdeczek i innych duperelek na początku posta. Zostają tylko GIF-y. Do odwołania. A więc chciałam napisać posta, i myślałam chyba pół godziny, o czym napisać ( i co nie jest związane z dramą z tematyką AKI ). I wpadłam na ten pomysł. Pragnę wam przedstawić 5 sposobów na urozmaicenie rozgrywki na Awatarii. Życzę miłego czytania. 1. Brak możliwości kupna przedmiotów do warsztatu. Chyba każdy kiedyś kupił przynajmniej jedną rzecz do zadania za złote monety. Dla mnie, jest to straszne ułatwienie. Polecam postawić sobie wyzwanie NIE KUPYWANIA rzeczy do warsztatu, tylko zdobywać je samodzielnie, i prosić łaskawych sąsiadów o pomoc. Takie proste wyzwanie, a tak cieszy! 2. Ograniczenie sposobu na 10 g. Kto nie robił sposobu na 10 g. Niech rzuci kamieniem! Sposób znany nam wszystkim pozwala nam doładować 10 g. Całkowicie za darmo, co jest w pewny sposób oszustwem. Wyzwaniem było