Przejdź do głównej zawartości

Błędy w tłumaczeniach Awatarii.

✧・゚: *✧・゚:*    *:・゚✧*:・゚✧
  • ✧・゚: *✧・゚:*    *:・゚✧*:・゚✧
Witajcie kochani! ^-^
To ja, Oliwia. Dzisiaj będzie trochę krótszy post, a będzie on dotyczył błędów w tłumaczeniach naszej gry.
Na Awatarii jest dużo błędów w tłumaczeniach niektórych rzeczy, dlatego też pragnę podzielić się z Wami tymi oto błędami (z czego najbardziej dostanie się odzieży).
Zatem zapraszam do lektury.

Zacznijmy więc od 1 błędu, który KAŻDY ZNA.


Ok, nie mam bladego pojęcia jak oni pomylili płeć tej laski, jak w komiksie jawnie widać, że jest płci damskiej. Tak samo nie wiem, jak oni mogli napisać ,,kilku sukienek''.
To zdanie nie ma najmniejszego sensu, a najprawdopodobniej tłumacze mieli podgląd na to, jak komiks wygląda i o czym jest. Dziwne.

Przejdźmy zatem do następnego błędu, który zna trochę mniejsze grono osób.


Tutaj jest to raczej wina szablonu, jaki wstawili Rosjanie na to, ile możemy jeszcze wysłać prezentów. Ta spacja po kropce nie wygląda estetycznie, a sama odmiana także nie prezentuje się ciekawie.

Okej, teraz przyczepimy się ubrań i mebli.
Poniżej zamieszczę Wam przykłady ubrań i mebli, które nie są przetłumaczone, bądź miały na początku skrypt.


https://www.youtube.com/watch?v=tYJCSo4g-wM







https://www.youtube.com/watch?v=Fl4abRKHtoA
(Komplet Iris i zestaw zabawowy zostały poprawnie przetłumaczone po aktualizacji)

A teraz czas na porcje błędów w różnych ubraniach!







Natomiast poniższe buty zostały nazwane ,,Pantoflami'':




Niestety, to już koniec posta.
Mam świadomość tego, że jest krótki, niemniej jednak uważam, iż jest równie ciekawy!
No i niestety, skończyły się wakacje. Jak je spędziliście? Ja dobrze.
Do której klasy idziecie w tym roku? Ja do 8.

A więc... To by było na tyle.
Do następnego!
Pa! ^^

Komentarze

  1. nikt nie spendził tych wakacji dobrzę dębilko .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten post to badziewie. Nic ciekawego, kogo obchodzą te błędy skoro i tak 95% osób wie o takich błędach w tłumaczeniu i ma na to wylane. Wymyśl może coś kreatywnego albo weź usuń to coś co nazywasz ,,blogiem" Widać że tylko się ośmieszasz a to nie miejsce dla takich ludzi. Posty są nieregularne. Nawet się do tego nie przykładasz. Nic tu nie zostało wyjaśnione co będziesz dokładnie prowadzić na tym blogu. Co do tego baneru to jest ohydny. Ta poza awatarki jest koszmarna. Jak nie umiesz takich rzeczy robić to się za to nie bierz bo to nie wygląda dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój blog może nie jest strasznie regularny, ale to dlatego że nie pisze tylko o nowinkach jak inni :) Co ja mam wyjaśniać w tych ubraniach? Po prostu napisałam taki post, bo mogę. A wszelkie skargi składaj trumnie, ona robiła ten nagłówek :)

      Usuń
    2. Jak dopiec komuś i uznać się za pro? ~Poradnik~
      Weź przykłady z dupy i hejtuj.

      Co do treści twojego komentarza, z tym się wcale nie zgodzę!
      Posty na tym blogu może nie są codziennie, ale raz na tydzień są.
      Rozumiem, gdyby były posty raz na miesiąc. Wtedy możemy to nazwać postami
      ,,nieregularnymi''. Ja kilka błędów z tego nie wiedziałam, więc nie komentuj
      za resztę czytelników. Polecam poczytać sobie kilka nowych blogów i zobaczyć,
      że Sakura Awataria jest na dobrej drodze sukcesu. Nie odgapia kontentu innych
      blogów i jest oryginalna.

      Usuń
  3. Troche błędów w tym poście jest bo niektore rzeczy są dobrze przetłumaczone.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

*HIT!* Nowy sposób na G - Zdobądź wiele G w krótkim czasie!

Hejulka Kochani! Dzisiaj odkryłam nowy sposób na Goldy! Zapraszam do oglądania. A więc, musicie wejść na Awatarie. Pod okienkiem z grą będzie takie coś: Person ID. Kopiujecie te ID. Ok, macie już wasze ID. Teraz musicie mieć ten link: https://nk.pl/#gry-online/awataria?location=mail_page&source=mail_inv&ref=person.podajnaglownekonto&nk_invtoken=person.podajnafejkowe Oto jest szablon. Będzie nam potrzebny. W miejsce ,,Podaj na główne konto'' wklej te ID. Najlepiej zapiszcie to sobie w notatniku. Potem, robicie NOWE konto na jakimś mejlu. Polecam ten mejl:  http://www.20minutemail.com/ Wchodzicie z nowego konta na Awe, kopiujecie te ID, wklejacie do notatnika I SZYBKO WYCHODZICIE. Ok, teraz wklejacie w pole ,,podaj na fejkowe'' te ID z multikonta. Jak już wypełniliście URL to wchodzicie na nie. Normalnie tworzycie postać itp. A teraz, jak zalogujecie się na główne i odpalicie główne, wyskoczy

Czy kluby były dobrym pomysłem?

Hejo Kochani! (ah, w końcu to mogłam napisać) Stęskniliście się? Nie? Trudno. Ale i tak ciesze się, że ktoś o mnie pamiętał, i wie, że istnieje. :) A więc, dzisiaj powiem wam moją opinie o klubach... Podam wam plusy, i minusy. Wszystko musimy ładnie, i estetycznie opisać.  A więc, do klubu się dostajemy poprzez złożenie wniosku lub otrzymanie zaproszenia. Jeśli się zgodzimy, lub założyciel/pomocnik nas zatwierdzi dostaniemy o tym informacje. Pomocnik i założyciel najprawdopodobniej przyjdzie do nas i zacznie mówić o zasadach, lub karze przeczytać wiadomości klubowe. Główną atrakcją w klubach jest możliwość kupna ubrań. Ich wykonanie jest bardzo dobre, i można z nimi zrobić bardzo ładną stylizacje. Najbardziej z tego wszystkiego lubię własnie rajstopy, z którymi stworzenie kompozycji jest znacznie prostsze. Jak widzicie, walutą są różowe diamenty, za które można dokonać zakupu rzeczy, która nas interesuje... O ile została ona odblokowana przez przywódce. Diamenty możemy jak na razie zar

Awataria - Czyli jak utrudnić sobie rozgrywke.

Hejulka moje kochane sakurki! >///< Tak, zrezygnowałam z tych gwiazdeczek i innych duperelek na początku posta. Zostają tylko GIF-y. Do odwołania. A więc chciałam napisać posta, i myślałam chyba pół godziny, o czym napisać ( i co nie jest związane z dramą z tematyką AKI ). I wpadłam na ten pomysł. Pragnę wam przedstawić 5 sposobów na urozmaicenie rozgrywki na Awatarii. Życzę miłego czytania. 1. Brak możliwości kupna przedmiotów do warsztatu. Chyba każdy kiedyś kupił przynajmniej jedną rzecz do zadania za złote monety. Dla mnie, jest to straszne ułatwienie. Polecam postawić sobie wyzwanie NIE KUPYWANIA rzeczy do warsztatu, tylko zdobywać je samodzielnie, i prosić łaskawych sąsiadów o pomoc. Takie proste wyzwanie, a tak cieszy! 2. Ograniczenie sposobu na 10 g. Kto nie robił sposobu na 10 g. Niech rzuci kamieniem! Sposób znany nam wszystkim pozwala nam doładować 10 g. Całkowicie za darmo, co jest w pewny sposób oszustwem. Wyzwaniem było